_

خدمات

_

تامی تاک(ابدومینوپلاستی)

ابدومینوپلاستی نوعی عمل زیبایی برای اصلاح چربی و پوست‌های اضافی شکم است. پزشک در عمل ابدو برش‌هایی ایجاد می‌کند تا مقدار زیادی چربی و پوست اضافی از شکم حذف شوند.
مشاهده

بلفارو پلاستی

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یک روش زیبایی-درمانی برای برطرف کردن پوست و چربی اضافه در پلک بالا و پایین است که در سالهای اخیر بسیار رواج یافته است.

لیپوساکشن

لیپوساکشن یک عمل جراحی است که در آن، از روش ساکشن برای برداشتن چربی از نواحی خاصی مانند شکم، باسن، ران‌ها، بازوها یا گردن استفاده می‌شود.

لیفت سینه

جراحی لیفت سینه که در اصطلاح پزشکی به آن “ماستوپکسی” نیز گفته می شود، یک روش جراحی برای بالا بردن پستان ها، سفت کردن، تقارن و تغییر فرم آن ها است.

فیلر صوت

تزریق فیلر صورت نوعی روش زیبایی غیرجراحی است که به صورت تزریق موضعی به زیر پوست انجام شده و موجب رفع عیوب و زیبا سازی مناطقی تزریق شده می‌شود.

فرم دهی باسن

انجام انواع روش های جراحی جهت فرم دهی باسن از جمله لیفت باسن

مامو پلاستی

ماموپلاستی به انواع عمل جراحی سینه گفته می‌شود که با هدف تغییر اندازه، تغییر فرم یا بازسازی سینه انجام می‌شود. پروتز سینه محبوب‌ترین نوع ماموپلاستی است که برای بزرگ‌کردن سینه انجام می‌شود. ماموپلاستی با عمل ماموپلکسی یا لیفت سینه تفاوت دارد.

اتو پلاستی

به یک عمل جراحی که طی آن جراح، گوش را (به هر علتی) و با (هر تکنیکی) شکل دهد تا ظاهر آن را به نتیجه دلخواه یا حتی نزدیک به دلخواه در بیاورد، عمل اتوپلاستی می گویند.

ژنیکوماستی

ژنیکوماستی یا همان بزرگی سینه در مردان بیماری است که حالت و شکل سینه را در آقایان تغییر می‌دهد و روی اعتماد به نفس آن‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. عامل اصلی بیماری بر هم خوردن تعادل هورمونی در بدن و افزایش استروژن نسبت به تستسترون است که باعث بزرگ شدن سینه ها در مردان می‌شود و اعتماد به نفس آن‌ها را پایین می‌آورد.

ساکشن غبغب

لیپوساکشن غبغب یکی از روش‌های زیبایی پرطرف‌دار است. در این جراحی یک تا سه برش بسیار کوچک زیر چانه ایجاد شده و میکرو کانولا وارد می‌شود. با مکش دستگاه، چربی‌های زیر پوست تخریب شده و خارج می‌شوند.

لیفت ابرو و پیشانی

جهت لیفت و جوان سازی نواحی صورت، یکی از بهترین راه های جوان سازی می باشد.

لیفت صورت